Stillingsopslag

Stillingsopslag

Vi søger flere nye regnskabsmedarbejdere. Bl.a. 1 teamleder/regnskabsansvarlig og 2 økonomi- og regnskabsmedarbejdere. Teamlederen er en 37-timers stilling men kan udfyldes af 2 fleksjobansatte. Regnskabsmedarbejderstillingerne henvender sig til fleksjobgodkendte.

Se begge annoncer herunder.

FLEKSJOB: Huset Venture Nordjylland søger selvstændige økonomi- og regnskabsmedarbejdere
Huset Venture Nordjylland får fortsat flere opgaver. Vi udvider, har travlt og leder efter en eller flere dygtige fleksjobgodkendte til vores regnskabsafdeling. De ledige stillinger kan besættes med ugentlige timetal som ligger mellem 10 og 25 timer.

Virksomheden, jobbet og afdelingen:
Vi er en socialøkonomisk virksomhed, og har både fleksjobansatte og ordinært ansatte. Du skal være med til at videreudvikle og forbedre vores allerede velfungerende afdeling, som består af 22 medarbejdere.  Kan du arbejde struktureret og bevare overblikket, giver jobbet god mulighed for at udleve dine ambitioner.

I afdelingen udfører vi bogholderi- og økonomiopgaver for små og mellemstore virksomheder, der har valgt at outsource deres løn- og bogholderifunktion. Vi har yderligere specialiseret os i at udføre økonomi- og administrationsopgaver for menighedsråd og fungerer således som daglig regnskabsfører for disse, foruden at vi forestår regnskabsafslutning og budgettering.

Din hverdag hos Huset Venture Nordjylland
Din hverdag vil bestå af en række faste arbejdsopgaver, som tilrettelægges og udføres i tæt samarbejde med kolleger og med reference til afdelingslederen. Du vil få en god oplæring i vores regnskabssystemer og procedurer, og der er altid mulighed for god sparring på kontoret. Det er vigtigt for os, at vi lykkes som gruppe, men du skal også være i stand til selvstændigt at kunne løse flere typer opgaver i en dynamisk og til tider travl hverdag.

Dine opgaver:

  • Kontering og bogføring
  • Kunde- og leverandøropfølgning samt betalinger
  • Lønudarbejdelse
  • Ansøgning af refusioner
  • Moms-, bank- og øvrige afstemninger
  • Deltagelse i regnskabs- og budgetmøder i samarbejde med afdelings- eller teamleder, herunder lejlighedsvis deltagelse i aftenmøder med menighedsråd
  • Sparringspartner for kunder i økonomiske forhold (fx moms, SKAT, refusion), personalesager (løn, overenskomster, ferielov m.m.)
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Dine kvalifikationer:
Du har erfaring med lignende arbejdsopgaver.

Vi forventer at:

  • du trives i opgaver, hvor du arbejder omhyggeligt og struktureret
  • du tager, sammen med dine kollegaer, ansvar og ejerskab for afdelingens opgaver
  • du har blik for detaljen og har flair for IT-systemer
  • du er omstillingsparat og god til at bevare overblikket
  • du er serviceminded, positiv og udadvendt
  • du vil gerne bidrage til et positivt arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone
  • du kan arbejde min. 10 timer om ugen
  • Vi arbejder med bl.a. E-conomic, EG Brandsoft og FLØS -og har du allerede erfaring med disse systemer, vil det være en fordel.


Vi tilbyder:

  • En attraktiv stilling i en spændende virksomhed, som vægter bæredygtighed og socialt ansvar højt
  • Et fleksibelt job med stor indflydelse på eget arbejde og en høj grad af frihed til selv at tilrettelægge opgaveløsningen
  • Afvekslende opgaver med mange udfordringer og en stor kontaktflade
  • Løbende mulighed for sparring, faglig udvikling og opkvalificering
  • En aktiv arbejdsplads med fokus på trivsel og sundhed i gode fysiske rammer
  • Ansættelse under ordnede forhold med overenskomst gennem HK. Lønnen forhandles individuelt og modsvarer dine kvalifikationer og ambitioner
  • Personaletilbud/goder

 

Vi glæder os til at høre fra dig:
Ansøgningsfrist er d. 29. maj 2022. Tiltrædelse ønskes snarest muligt, og gerne senest 1. august 2022.

Ansøgning og CV sendes til afdelingsleder i økonomi og administration, Jette Anna Nielsen: jan@hv-nord.dk

Ansøgninger vil blive behandlet løbende, indtil de rette kandidater er fundet.

Spørgsmål til stillingen rettes til Jette Anna Nielsen på 99301616.



Huset Venture Nordjylland søger teamleder/regnskabsansvarlig til regnskabsafdelingen

Huset Venture Nordjylland får fortsat flere opgaver. Vi udvider, har travlt og leder efter en dynamisk teamleder/regnskabsansvarlig til vores regnskabsafdeling. Stillingen er på 37 timer og kan udfyldes af 1 person i ordinær ansættelse eller evt. af 2 fleksjobansatte.

Virksomheden, jobbet og afdelingen:
Vi er en socialøkonomisk virksomhed, og har både fleksjobansatte og ordinært ansatte. Vi søger en teamleder/regnskabsansvarlig, som skal være medansvarlig for vores allerede velfungerende afdeling, og som kan bidrage til videreudvikling af afdelingen, hvor der er ansat 22 medarbejdere.

I afdelingen udfører vi bogholderi- og økonomiopgaver for små og mellemstore virksomheder, der har valgt at outsource deres løn- og bogholderifunktion. Vi har yderligere specialiseret os i at udføre økonomi- og administrationsopgaver for menighedsråd og fungerer således som daglig regnskabsfører for disse, foruden at vi forestår regnskabsafslutning og budgettering.

Din hverdag hos Huset Venture Nordjylland:
Din hverdag vil bestå af en række faste arbejdsopgaver, som tilrettelægges og udføres i tæt samarbejde med kolleger og med reference til afdelingslederen. Du skal kunne drive arbejdsopgaver og egen kundeportefølje fremad samtidigt med, at du interagerer som tovholder, regnskabsansvarlig og sparringspartner overfor dine kolleger.
Du vil få en god oplæring i vores regnskabssystemer og procedurer, og der er altid mulighed for god sparring på kontoret; det er vigtigt for os, at vi lykkes som gruppe.

Dine opgaver:

  • Teamleder med ansvar for en specifik portefølje
  • Daglig afstemning og regnskabsopgaver
  • Udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
  • Rapportering og afvigelsesforklaringer
  • Deltagelse i regnskabs- og budgetmøder, herunder lejlighedsvis deltagelse i aftenmøder
  • Sparringspartner for kunder i økonomiske forhold (fx moms, SKAT, refusion), personalesager (løn, overenskomster, ferielov m.m.) samt alle overordnede ad hoc problemstillinger
  • Sparring med og hjælp til kollegaer.

 

Dine kvalifikationer:
Du har erfaring fra lignende job eller eventuelt fra et revisorfirma. Du er uddannet inden for bogholderi, regnskab, revision eller lignende.

Vi forventer at:

  • du agerer dynamisk og gerne tager den faglige ledelse i afdelingen på dig
  • du trives i opgaver, hvor du arbejder omhyggeligt og struktureret
  • du tager ansvar og ejerskab for afdelingens opgaver
  • du har blik for detaljen og flair for IT-systemer
  • du er omstillingsparat og god til at bevare overblikket
  • du er serviceminded, positiv og udadvendt
  • du vil gerne bidrage til et positivt arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone
  • du har erfaring med at sætte dig ind i nye IT-systemer (vi arbejder med bl.a. E-conomic, EG Brandsoft og FLØS)

Vi tilbyder:

  • En attraktiv stilling i en spændende virksomhed, som vægter bæredygtighed og socialt ansvar højt
  • Et fleksibelt job med stor indflydelse på eget arbejde og en høj grad af frihed til selv at tilrettelægge opgaveløsningen
  • Afvekslende opgaver med mange udfordringer og en stor kontaktflade
  • Løbende mulighed for sparring og opkvalificering
  • En aktiv arbejdsplads med fokus på trivsel og sundhed i gode fysiske rammer
  • Ansættelse under ordnede forhold med overenskomst gennem HK. Lønnen forhandles individuelt og modsvarer dine kvalifikationer og ambitioner
  • Personaletilbud/goder
     

Vi glæder os til at høre fra dig: 
29. maj 2022. Tiltrædelse snarest muligt; og senest 1. august 2022.
Ansøgning og CV sendes til afdelingsleder i økonomi og administration, Jette Anna Nielsen: jan@hv-nord.dk

Ansøgninger bliver behandlet løbende, indtil de rette kandidater er fundet.

Spørgsmål til stillingen rettes til Jette Anna Nielsen på 99301616.